Toribash
i can make the legs, yes... .>.>

also, this is very interesting:
#physics configuration file
#################################################
#superdamage powerup (1=on, 0=off)
#!this is only for right player
#################################################
superdamage 1
superdamage.threshold 2
superdamage.max 10
superdamage.min_interval 4
superdamage.force.multi 5
superdamage.torque.multi 0
superdamage.angular_vel.multi 5
superdamage.linear_vel.multi 5
#################################################
#supercollision.. not working
#################################################
supercollide 0
supercollide.threshold 2.0
supercollide.min_interval 4
supercollide.max 400
supercollide.multi 100
#################################################
# Bouncyness.. below bounce_vel.. no bounce
#################################################
ground.bounce 0.1
ground.bounce_vel 0.1
ground.soft_cfm 0.1
player.bounce 0.1
player.bounce_vel 0.1
player.soft_cfm 0.01
#################################################
# MU friction (0=ice, 1000=rubber)
#################################################
ground.mu 100
player.mu 0.2
#################################################
# World
# gravity (-9.87 like earth)
# cfm (joint and world sponginess, 1=rubberman, 0=statue)
# stepsize (how fast the world moves)
#################################################
world.gravity -9.87
world.cfm 0.05
world.stepsize 0.004

gravity is -9.87, now it's -9.82
bouncyness =o
Last edited by MrPoptart; Apr 22, 2008 at 07:24 AM.