HTOTM: FUSION
Silver 3 nerds
Get on my lev
[SIGPIC][/SIGPIC]
click my sig for a great time (WIP)
im smoking weed out of a pussy filled with money i like this
Originally Posted by Nagato9757 View Post
Silver 3 nerds
Get on my lev

just got silver 3 in league ;D
\o\ | ORMO | OSHI | OLDA | [duck] | Team Canada | Maple Syrup United | Team Philippines | [UssR] | Anime United | /o/
Nice hax
[SIGPIC][/SIGPIC]
[SmallBowl] [fallu] [Moop] [Parrot] [SkulFuk] [Icky] [Sassy]
[Ex-MSquad]
Need help with any market related questions? Feel free to PM ME. <Powas> I've got a degree in 1001 techniques of masturbation
Originally Posted by DruggedPanda View Post
Nice hax

i have fucking aimbot

-----
Originally Posted by MrJingles View Post
just got silver 3 in league

what the fuck is league
Last edited by Nagato; Mar 31, 2016 at 04:19 AM. Reason: <24 hour edit/bump
[SIGPIC][/SIGPIC]

shit tier aim ACe

bit better aim/play

shit vid but dat juan deag (can skip to like :40

biggest VAC juan tap with AK (lawl)

I can't into properly make videos, etc so deal with it.
Last edited by DruggedPanda; Mar 31, 2016 at 07:10 AM.
[SIGPIC][/SIGPIC]
[SmallBowl] [fallu] [Moop] [Parrot] [SkulFuk] [Icky] [Sassy]
[Ex-MSquad]
Need help with any market related questions? Feel free to PM ME. <Powas> I've got a degree in 1001 techniques of masturbation
just got silver 3 in league ;D

please play on euw please play on euw please play on euw please play on euw please play on euw please play on euw please play on euw please play on euw please play on euw please play on euw please play on euw please play on euw please play on euw please play on euw please play on euw please play on euw please play on euw please play on euw please play on euw please play on euw
please play on euw please play on euw please play on euw please play on euw please play on euw please play on euw please play on euw please play on euw please play on euw please play on euw please play on euw please play on euw please play on euw please play on euw please play on euw please play on euw please play on euw please play on euw please play on euw please play on euw

Also fuck off with these crappy ass cs go montages, this ain't tumblr
Originally Posted by hipotibor View Post

Also fuck off with these crappy ass cs go montages, this ain't tumblr

I'd rather play on Brazil servers

or the one african server, yeah pretty sure they only have one.
\o\ | ORMO | OSHI | OLDA | [duck] | Team Canada | Maple Syrup United | Team Philippines | [UssR] | Anime United | /o/
I'd rather play on Brazil servers

or the one african server, yeah pretty sure they only have one.

Brazil bots tho
[SIGPIC][/SIGPIC]