Toribash
ja, hører alltid på BenDover

Altså, vet ikke om skarpe tenner passer hær, prøvde å få det så realistisk som mulig, men kan jo prøve :P

Ez: Eg like det, men mener kjeven burde flyttes litt ned så det ser ut som om den gaper mer, liker ikke sømmen som kommer bak, men det er lett å fikse ^^
hmm ja kanskje det. Angående sømmen så har jeg ikke brydd meg om det enda, skal gå over en gang å lage detailjene a-symmetriske og få hodet bedre mappet. Men det er gjerne det siste jeg gjør.
Monobi: Can't say that it looks soothing :P Err... The face is kind of messed up, I think... At least the lips and the eyes, the lip kind of makes him look like a douche, and the eyes are too small? :o

Dox: Looks really promising, could you give him more of a murderous look? As if he'd like to rip your heart out? ^^
Remove the crucifix's, I'd like something norse in stead... Like mjolnir or something. And the celtic pattern look kind of spammed, try to make it more legit? Huehue
That aside, looks really interesting. Like the braided beard, nice detail.
WIP 2?

WIP

ska experimentere litt mer med fargene. Prøvde med munnen åpen men ble så dårlig.
Last edited by Ezeth; Feb 13, 2013 at 11:58 PM.