HTOTM: FUSION
Originally Posted by temeez123 View Post
hi guys i,m good in judo or aikido or somethign all mods i,m 14 can i join bloods?

You still didn't read the first post like I told. Also there's an edit button in down right corner of your post. Use it.

Toni: I met him in-game and he wanted to join Blood, so I told him to come here. He's also finnish.
Originally Posted by Teurastaja View Post
Toni: I met him in-game and he wanted to join Blood, so I told him to come here. He's also finnish.

That's kool.

@temeez123: Okeii, elikkäs minun on nyt pakko sanoa että et voi liittyä Bloodiin.
Miksi et?
Ensinnäkin, hienot multipostauksesi. Hyvän ensivaikutelman vuoksi pitäisi lukea ensimmäinen posti. Siinä kerrotaan, miten teet hakemuksen, eikä sinun tarvitse spämmiä monta postia vain sen takia, että joku huomaisi tai täydentääksesi tietojasi. Jos haluat täydentää hakemustasi, paina postisi alaoikealla nurkalla olevaa Edit nappulaa.
Ja kyllä meistä joku huomaa postisi. Minä olen hyvin paljon tietokoneella, joten minulta ei paljoa asioita jää välistä. (Lue: Mullei oo elämää, oon koneel 24/7, muil on elämä ;_;)

Toiseksi, et taida osata englantia hirveän hyvin. Taas kerran, jos olisit lukenut ensimmäisen postin (tai ylipäätänsä TAJUNNUT), niin olisit huomannut, että klaanimme vaatii melko sujuvan englannin. Klaanimme ei ole pelkästään suomalaisia täynnä, täällä on muutama ei-suomalainenkin, plus sitten itse foorumeilla ja pelissä on sitten ties kuinka monta ulkomaalaista pelaajaa. Sinun täytyy pystyä kommunikoimaan heidän kanssaan.

Kiitosmoro.

P.S. Voi helkutti, tuntuu vähä silt et oon tainnu asiakasmarkkinointii ja yritystoimintaa ja ties mitä niit markkinointii liittyvii aineita onkaa, ku tollai kirjotin ._.