nome:esdras batista dos santos
Onde eu moro: Salvador-Bahia
Modos favoritos:eartkv2. Boxshu mushu. Xspar. AkidoU
Um pouco sobre min: minha rotina é acordar fico no pc um pouco e vou pra escola chego da escola almoço e vou pro pc ate a hora de dormi. em vez enquando saio com meus amigos.
Inativide:2
-----
Meu nome: esdras batista dos santos
onde mora: bahia salvador
nickname:esdroca2
belt: 3th dan
bom em :xspar akido boxshu e um ouco de parkour
rencentemente venho jogando bastante e eu gosto de batata e adoro pizza tambem.gosto mt de sair com amigos mas isso em vez enquando q meu pais trabalham e fico sozin em casa ;-;.recentemente fico bastante sozinho em casa em call com amigos.
clan antigo:destiny
motivo por que eu sair:u clan tava falindo ai peguei e sair q dizer ate agora ta falido
I'm not good at things like this so ill only say what's needed.
Age-15
Gender-Male
Location-America
Belt-7th Dan Black Belt
Favorite mods-Aikido, Greykido, judo, twinswords.
little about myself- My name is Gabriel and I'm a really competitive player. I protect what I care about such as family,friends,My lover,and my Pride.
clans I was in and why I left-Chill,Thunder,Command,Sk1.I left because none of them really fit me well but I have a good mindset with error.
Activity ingame- 8/10
Have you read clan rules and under stand them-Yes.
Discord info- Bman2095#2127
What can you do for the clan?- I'm not to bad of a fighter so I can help in wars, I'm usually in a happy mood so I can help keep the clan lively and alive.
nome: David/sparta2400
faixa: 3dan
mods q sou bom: abd,judo,mushu/boxshu,spar obs: nao sou bom em parkour
um pouco sobre mim: sou so um cara que procura mais um pouco no toribash que vamos adimitir que jogar torney sozinho sem amigos e chato ne quero entrar em um clan de alem de me divertir e ajudar todos do clan e ter um objetivo, que e chegar a primeiro
personalidade: amigavel e passiva, as veses exasegaro e meio retardado
atividade in game: 10/10 in forum: 8/10
como me classifico in game: nao gosto de me julgar nem positivamente nem negativamente mais eu sou ate bom, jogo com muito mais ki que eu e mesmo assim eu ganho
discord: spartacus fudidus/6457 skype: kk eae men hehe
Age-14
Gender-Male
Belt- 2nd Dan Blackbelt
Live in- US(Maine)
Favorite Mods- Judo
About me-I have a killer opener and came back after a 2 year break i have went on multiple 5+ winstreaks in tournament and public judo
Reason of leaving old clan- It went inactive and disbanded,Cant remember name of clan
Activity- 8/10
Understanding and Reading- I have read the fourm post and the rules and understand them
Discord-Fluddah#4057
What i can do for clan- Well im pretty funny so thats a thing, im also pretty freaking good at judo and i can do a bit of akido. Oh also i like to say random cool facts